Kwaliteit Uitermate Teleurstellend.

Ruim een half jaar geleden kreeg ik een Wasgij-puzzel cadeau. Deze had ik bewaard om te maken in het weekend voor de kerst. Vrijdagavond begon ik vol goede moed. Het gekke was dat ik bij het uitsorteren van de randstukjes gelijk al merkte dat ik een hoekstukje miste, maar ach ik zou wel zien. Nu het is gelukt de puzzel in elkaar te zetten, maar ontbreken 8 stukjes. 1 aan de rechterzijde.

En een groepje van zeven stukjes aan de linkeronderhoek.

En voordat jullie roepen is er niets gevallen, ik heb echt alles gecheckt geen stukje te vinden. Hier wordt je opzich al niet vrolijk van, maar als je dan opzoek gaat naar een mogelijkheid om je klacht neer te leggen wordt je niet vrolijk van wat je tegen komt. Op Jumbo.eu staat het volgende te lezen.

Mis je een puzzelstukje?

Heeft u een nieuwe puzzel aangeschaft en is deze niet compleet dan hebben wij uw kassabon nodig  in verband met de garantie. Stuur ons een mail met uw gegevens, de naam van het product, het artikelnummer (dit vindt u onder het Jumbo-logo op de verpakking), onder vermelding van Missende Puzzelstukjes. Na ontvangst zullen wij u een passende oplossing aanbieden. Heeft u geen aankoopbewijs? Helaas kunnen wij u in dit geval niet verder helpen.

Hoewel ik de puzzel dus net uit de folie heb gehaald, heb ik natuurlijk gaan aankoopbewijs, wie heeft dat wel van de cadeau’s die je krijgt. Wat zouden jullie met deze puzzel doen? Bewaren of weggooien?

Groetjes Helma