Kwaliteit Uitermate Teleurstellend.

Ruim een half jaar geleden kreeg ik een Wasgij-puzzel cadeau. Deze had ik bewaard om te maken in het weekend voor de kerst. Vrijdagavond begon ik vol goede moed. Het gekke was dat ik bij het uitsorteren van de randstukjes gelijk al merkte dat ik een hoekstukje miste, maar ach ik zou wel zien. Nu het is gelukt de puzzel in elkaar te zetten, maar ontbreken 8 stukjes. 1 aan de rechterzijde.

En een groepje van zeven stukjes aan de linkeronderhoek.

En voordat jullie roepen is er niets gevallen, ik heb echt alles gecheckt geen stukje te vinden. Hier wordt je opzich al niet vrolijk van, maar als je dan opzoek gaat naar een mogelijkheid om je klacht neer te leggen wordt je niet vrolijk van wat je tegen komt. Op Jumbo.eu staat het volgende te lezen.

Mis je een puzzelstukje?

Heeft u een nieuwe puzzel aangeschaft en is deze niet compleet dan hebben wij uw kassabon nodig  in verband met de garantie. Stuur ons een mail met uw gegevens, de naam van het product, het artikelnummer (dit vindt u onder het Jumbo-logo op de verpakking), onder vermelding van Missende Puzzelstukjes. Na ontvangst zullen wij u een passende oplossing aanbieden. Heeft u geen aankoopbewijs? Helaas kunnen wij u in dit geval niet verder helpen.

Hoewel ik de puzzel dus net uit de folie heb gehaald, heb ik natuurlijk gaan aankoopbewijs, wie heeft dat wel van de cadeau’s die je krijgt. Wat zouden jullie met deze puzzel doen? Bewaren of weggooien?

Groetjes Helma

2 gedachten over “Kwaliteit Uitermate Teleurstellend.”

  1. Dat is een probleem met cadeaux geven (en krijgen) in NL. Als ik in mijn onschuld vraag of ik een “Gift Receipt” kan krijgen kijkt men mij aan alsof ze het in Keulen horen donderen. Nee, ik moet dan maar de bon erbij doen!!! Wie wil nou op die manier iets ‘geven’. Waardeloos!! (Een gift receipt is een kassabon die door de erop gedrukte code aan de winkel vertelt hoe wat waar en hoeveel, maar geen bedrag aan de ontvanger. Makkie!!)
    Ik geloof dat ik in jouw geval een foto van het geheel zou maken (zoals je al hebt) en de puzzel weggooien, je kunt hem ook niet doorgeven als er stukjes missen, nietwaar? Wat een teleurstelling. Met wat zoeken moet er toch wel een ECHT contact te vinden zijn met de fabrikant, zodat je je onvrede en teleurstelling kan uiten. Succes!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.